Tuesday, October 27, 2009

huhuhu...sedihnyer







hari ni baru aku dapat menghadirkan diriku ke pejabat ku yg sekangkang kera ittew....pastu aku bukaklah blog zel..kempen 99 hari tanpa nasi .... aku ingat namaku sudah masuk ke dalam pertandingan ituuuu...ngupenyer...tak tercalon pun....itu yg entry kali ni tajuk macam tu... aku baru nak kasi bakar semangat... aku rase mcm dah leave message dlm blog zel... tp kenapa nama aku x tercalon.... xperlah...mungkin dah dah nasib badan.... dan dah xder rezeki.... mana leh paksa2 org amik kita masuk dlm pertandingan tu kan....
takper...takper...aku still nk teruskan gak niat suci murni aku 99htn itu....walaupun tak tercalon... mungkin kalo ader perubahan pada diriku..akan menjadi inspirasi pader org lain... takper lah..aku buat pun bukan sebab hadiah atau nk bangga diri..tp untuk laki, anak dan diri aku sendiri.... aku nk idup lama... nk tgk anak aku membesar...........

aku nk post gambar aku time aku kurus dulu...time ni berat aku dalam 55 kg...ramping dan comey jer.....huhu...rindu zaman ini....
apsal la gambar tu kuar kat atas plak.... aku ni mmg buta IT betullah... benggggggaaappp... mcm mana nk kasi itu gambar turuuuuuuunnn kat bawah niiiiii.....
menchikkkkkkkkkkkkkk.......

1 comment: